lkml.org
[lkml]   [2023]   [Sep]   [11]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
Subject
pozdravy tobě

S náležitou úctou a lidskostí jsem byl nucen vám napsat z
humanitárních důvodů. Jmenuji se paní Laura McBrown. Narodil jsem se v
Baltimoru, Maryland. Jsem vdaná za pana Walter McBrown, ředitele
společnosti J.C. Byli jsme manželé 36 let bez dítěte. Zemřel po
operaci srdečních tepen.

A nedávno mi můj doktor řekl, že příštích šest měsíců nevydržím kvůli
mému problému s rakovinou (rakovina jater a mrtvice). Než můj manžel
loni zemřel, uložil zde v bance částku 2,8 milionu dolarů. V současné
době jsou tyto peníze stále v bance. Poté, co jsem znal svůj stav,
rozhodl jsem se darovat tento fond každému dobrému bratrovi nebo
sestře, kteří se bojí Boha, kteří budou tento fond používat způsobem,
který zde budu instruovat.

Chci někoho, kdo použije tento fond podle přání mého zesnulého
manžela na bezmocné privilegované lidi, sirotčince, vdovy a na šíření
slova Božího. Učinil jsem toto rozhodnutí, protože nemám žádné dítě,
které by zdědilo tento fond, a nechci pryč, kde budou tyto peníze
použity bezbožným způsobem. To je důvod, proč jsem se rozhodl předat
vám tento fond.

Nebojím se smrti, proto vím, kam jdu. Chci, abyste na mě vždy
pamatovali ve svých každodenních modlitbách kvůli mé nadcházející
operaci rakoviny. Odepište co nejdříve, jakékoli zpoždění ve vaší
odpovědi mi poskytne prostor pro získání další osoby pro stejný účel.
Bůh vám žehnej, když nasloucháte hlasu uvažování,

paní Laura McBrown

\

 \ /
  Last update: 2023-09-12 00:46    [W:0.048 / U:0.092 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site