lkml.org
[lkml]   [2023]   [Aug]   [26]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
Subject
Би нөхөрлөлөө санал болгож байна, та намайг сайхан сэтгэлээр хүлээж
авна гэдэгт итгэж байна, би тантай холбоо барьж, бид бие биедээ хэрхэн
тусалж чадахыг харахыг шаардсан. Би бол
Туркийн хатагтай Коджови Хегбор бид хоёр StandardBNP Bank Limited
Turkey-д Үйл ажиллагааны хэлтсийн даргаар ажилладаг. Энэ бол миний
төлөөх Бурханы хүсэл гэдэгт би итгэдэг
одоо чамтай таарах гэж байна. Би чухал ажил хэргийн ярилцлага хийж
байна, энэ нь танай улсын нэртэй холбоотой тул та үүнээс ашиг хүртэх
болно гэж бодож байна.

2018 онд Иван гэх танай улсын иргэн хуанлийн 36 сарын хугацаанд манай
банкинд 8,400,000.00 фунт стерлингийн үнэ бүхий Оршин суугч бус данс
хийсэн. The
Энэхүү хадгаламжийн гэрээний хугацаа 2021 оны 1-р сарын 16-ны өдөр
байсан. Харамсалтай нь тэрээр Хятадад саяхан тохиолдсон 2019-2020 оны
КоронаВирус (Ковид19) тахлын дэгдэлтийн үеэр нас барсан хүмүүсийн
тоонд багтаж, бизнес аялалаар явж байхдаа дор хаяж 68,000 хүний амийг
авч одсон. .

Манай банкны удирдлагууд түүний үхлийн талаар хараахан мэдээгүй байна,
тэр миний найз байсан, данс нь нээгдэхэд би түүний дансны ажилтан
байсан учраас би мэдсэн.
намайг дэвшихээс өмнө нээх. Гэсэн хэдий ч, ноён Иван данс нээлгэх үед
ямар ч дараагийн хамаатан садан/ өв залгамжлагчийн талаар дурдаагүй
бөгөөд тэрээр гэрлээгүй, гэрлээгүй байсан.
хүүхдүүд. Өнгөрсөн долоо хоногт манай банкны удирдлага гэрээгээ
сунгахаар болсон тохиолдолд түүний мөнгийг юу хийх талаар зааварчилгаа
өгөхийг хүссэн.

Ийм зүйл болно гэдгийг би мэдэж байгаа тул нөхцөл байдлыг зохицуулах
арга замыг хайж байсан, учир нь хэрэв миний банкны захирлууд Иваныг
мэдвэл
нас барсан, өв залгамжлагчгүй, тэд хувийн хэрэгцээнд зориулж хөрөнгөө
авах болно, тиймээс би ийм зүйл болоосой гэж хүсэхгүй байна. Тэр үед
би чамайг хараад баяртай байсан бөгөөд одоо та түүнтэй ижил улстай,
миний банкны төв оффис танд дансыг өгөх болно. Ямар ч эрсдэл байхгүй
оролцох; гүйлгээ нь таныг аливаа хууль зөрчлөөс хамгаалах хууль ёсны
зохицуулалтын дагуу хийгдэх болно.

Банкны захирлуудыг авахыг зөвшөөрснөөс бид мөнгөө нэхэмжилсэн нь дээр,
тэд хэдийнэ баян. Би шуналтай хүн биш болохоор бидэнд санал болгож
байна
Санхүүгийн 50/50 хувийг хоёр талдаа тэнцүү хуваах, миний хувь надад
өөрийн компанийг байгуулж, олсон орлогыг буяны ажилд зарцуулахад
тусална.
мөрөөдөл.

Миний саналын талаар санал бодлоо хэлээрэй, надад энэ гүйлгээнд таны
тусламж үнэхээр хэрэгтэй байна, би чамайг өөрийнхөөрөө биш надад
туслахаар сонгосон.
Хонгор минь, гэхдээ би тантай холбоо барихаасаа өмнө энэ харилцааны
талаар залбирах гэж цаг заваа гаргаснаа бурханаас та бүхэнд мэдээсэй
гэж хүсч байна.
Энэ талаар анхаарч, энэ мэдээллийг МАШ НУУЦ гэж үзнэ үү. Таны хариуг
хүлээн авсны дараа миний хувийн имэйл хаягаар hegborkodjov@gmail.com
гүйлгээний талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх болно. Мөн сангийн
хадгаламжийн гэрчилгээний хуулбар, мөн компанийг үүсгэн байгуулсан
гэрчилгээ
санг бий болгосон. Таны яаралтай хариу арга хэмжээ авахыг хүлээж
байгаа тул Бурхан ивээг
Хүндэтгэсэн
Хатагтай Коджови Хегбор
hegborkodjov@gmail.com
\

 \ /
  Last update: 2023-08-26 21:12    [W:0.038 / U:2.028 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site