lkml.org
[lkml]   [2023]   [Apr]   [28]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
SubjectTÄHELEPANU
Terrorismivastase võitluse ja kuritegevuse kontrolli osakond
J. EDGAR HOOVER HOONE 935 PENNSYLVANIA AVENUE,
Washingtoni loodeosa, D.C.
Viitenumber: 20535-0001

HEAD UUDISED

Võtan teiega ühendust e-posti teel, kuna minu arvates on kõige õigem
ja sobivaim selgitada, miks ma teiega ühendust võtan.

Olen eriagent proua Joyce Hook, äsja ametisse nimetatud Ameerika
Ühendriikide FBI pettuste uurija, kes töötab koos Ameerika
Ühendriikide kriminaaljuurdlusosakonna (CID) pettuste üksusega.

Olen spetsialiseerunud fondide, sealhulgas [hüvitis-/pärimisfondid või
LÄHEDASED], saadetiste fundamentaalsetele uurimistele
Box, Lotto® JACKPOT, LAENUD] ja olen märganud, et olete saanud
Paljud meilid pärinevad inimestelt, kes väidavad, et nad saavad teile
raha, kuid ma soovitan seda, kui olete mõnega neist endiselt ühenduses
Siiski soovitame teil esialgu igasugune suhtlemine lõpetada, sest
nende inimeste kohta on tehtud uurimist ja need on petturid.

Tahaksin kuulutada meie läbiviidud uurimise eduks
Paar päeva tagasi; Arvasin, et oleks kasulik teada, miks see uurimine
pooleli on. Teabe saamiseks on tõesti kinnitatud, et teil oli 100%
õigustatud tasumata tehing ja teie
Teil on täielik õigus seda raha nõuda, kuna on kinnitatud, et olete
nimetatud 2,6 miljoni dollari või hüvitise/pärimisfondide õigustatud
saaja või lähisugulane, kuid selle raha kättesaamise viibimise tõttu
on teie raha nüüd kinnitatud 2,6 miljonit dollarit on heaks kiidetud
USA dollari eest, mille maksab siin Ameerika Ühendriikide (USA)
presidendi kantselei.

Teatan sellest täna, kuna märkasin, et te ei suhtle seadusliku
isikuga, kes vastutab selle raha teile kättesaamise eest. See reklaam
peaks olema teile avatud, kuid teid võivad petta need hoolimatud
kurjategijad, kellele olete ühe või teise kasti hankimisel raha
saatnud, mis pole reaalne, mistõttu otsustasin aidata teil raha saada
otse FBI-st. Ma tean, et kui olete huvitatud oma 2,6 miljoni USA
dollari suuruse tasumata seadusliku raha vastuvõtmisest, soovitan teil
kohe minuga ühendust võtta. Kõik, mida ma vajan, on teie koostöö ja
mõistmine.

Võtsime ühendust United Bank Of America'iga Ameerika Ühendriikides
(USA), et töödelda teie raha pangaülekandega. Raha kantakse otse teie
kontole.

Võtke ühendust United Bank Of America direktoriga alloleval e-posti
aadressil, kelle nimi on

Proua Cox Pamela
E-posti aadress: (info.americaatmbank@gmail.com)
Ameerika Pank

Saatke talle allpool oma pangakonto andmed, et ta saaks teie kogu raha
üle kanda.

1. Teie täisnimi =====
2. Konto number ====
3. Panga nimi ====
4. Panga aadress ====
5. Riik ====
6. Telefoninumber ====
7. IBAN ====
8. ID-kaart ====
9. Sinu amet ====
10. Vanus ====
11. Sugu ====
12. Sinu Lähim Sugulane ====

Lugupidamisega
Proua Joyce Hook
Äsja ametisse nimetatud USA
(USA) FBI pettuste uurija

\

 \ /
  Last update: 2023-04-28 22:34    [W:0.036 / U:0.096 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site