lkml.org
[lkml]   [2023]   [Apr]   [17]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
SubjectIhailijalta
Hei rakas,

Olen pahoillani, että loukkasin sinua ja loukkasin yksityisyyttäsi. Olen
sinkku, yksinäinen ja tarvitsen välittävän, rakastavan ja romanttisen
kumppanin.

Olen salainen ihailija ja haluaisin tutkia mahdollisuutta oppia lisää
toisistamme. Tiedän, että on outoa ottaa sinuun yhteyttä tällä tavalla,
ja toivon, että voit antaa minulle anteeksi. Olen ujo ihminen, ja vain
tällä tavalla tiedän, että saan huomiosi. Haluan vain tietää mitä
ajattelet, enkä aio satuttaa sinua. Toivon, että voimme olla ystäviä,
jos niin haluat, vaikka haluan olla enemmän kuin vain ystävä. Tiedän,
että sinulla on muutamia kysymyksiä esitettävänä, ja toivon, että voin
tyydyttää uteliaisuutesi muutamalla vastauksella.

Uskon sanontaan, että "Maailmalle olet vain yksi henkilö, mutta jollekin
erityiselle olet maailma". Haluan vain rakkautta, romanttista hoitoa ja
huomiota erityiseltä kumppanilta, joka olen
Toivottavasti se olit sinä.

Toivon, että tämä viesti on pitkän aikavälin viestintämme alku. Arvostan
vastaustasi tähän viestiin, sillä se tekee minut erittäin iloiseksi.

Halaukset,

Salainen ihailijasi.

\

 \ /
  Last update: 2023-04-18 03:34    [W:0.036 / U:0.056 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site