lkml.org
[lkml]   [2023]   [Feb]   [4]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
SubjectHallo gelukkige vriend
Hallo gelukkige vriend,

Hallo mijn gelukkige vriend, ik ben de heer Charles W. Jackson Jr., de
megawinnaar van $ 344,6 miljoen in de Mega Millions Jackpot, ik doneer
aan 5 willekeurige individuen, als je deze e-mail ontvangt, is je e-mail
geselecteerd na een draaibal . Ik heb het grootste deel van mijn
vermogen verdeeld over een aantal goede doelen en organisaties. Ik heb
vrijwillig besloten om de som van $ 3 miljoen USD aan jou of je
organisatie te doneren als een van de geselecteerde 5, je kunt mijn
winst verifiëren via de onderstaande YouTube-pagina.

BEKIJK MIJ HIER: https://www.youtube.com/watch?v=0MUR8QEIMQI

Deze donatie van $ 3 miljoen USD is gedaan om u in staat te stellen uw
persoonlijke problemen te versterken en genereus de hand te reiken aan
de minst bevoorrechte, verweesde en liefdadigheidsorganisaties in uw
gemeenschap.
Wat voor mij het belangrijkste is, is dat u de gedoneerde fondsen op de
beste manier toewijst die u, uw familie, vrienden ten goede komt en om
de behoeftigen in uw directe gemeenschap te helpen.

DIT IS JE DONATIECODE: DON207152

Stuur je DONATIECODE naar deze e-mail door simpelweg zo snel mogelijk op
antwoord op dit bericht te klikken, zodat we de donatieprocedure snel
kunnen afronden.

E-mailadres contact: charlesjacksonj1@gmail.com

Ik hoop u en uw gezin dit jaar gelukkig te maken.

Groeten,

Charles W.Jackson Jr

\

 \ /
  Last update: 2023-03-27 00:10    [W:0.034 / U:0.192 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site