lkml.org
[lkml]   [2022]   [Sep]   [1]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
Subject
Jsem rád, že vás mohu informovat o mém úspěchu při převodu těchto
prostředků ve spolupráci s novým partnerem z Indie. V současné době
jsem v Indii kvůli investičním projektům s vlastním podílem na celkové
sumě. Mezitím jsem nezapomněl na vaše minulé úsilí a pokusy pomoci mi
při převodu těchto prostředků, přestože se nám to nějak nezdařilo.
Nyní kontaktujte mého tajemníka v Lome. Spolu s jeho níže uvedeným
kontaktem jsem upustil certifikovanou vízovou kartu do bankomatu a
požádejte ho, aby pošlete vám vízovou kartu ve výši 250 000,00 USD,
kterou jsem mu nechal jako náhradu za veškeré minulé úsilí a pokusy
pomoci mi v této záležitosti. Velmi jsem si vážil vašeho tehdejšího
úsilí.

Spojte se tedy s mojí sekretářkou a dejte mu pokyn, kam vám má zaslat
bankomatovou vízovou kartu obsahující částku. Prosím, dejte mi ihned
vědět, jestli ho dostanete, abychom mohli sdílet radost po všech
tehdejších útrapách společně. v tuto chvíli jsem zde velmi
zaneprázdněn kvůli investičním projektům, které mám s mým novým
partnerem v Indii, přepošlete mé sekretářce vaše informace, vaše celá
jména, adresu a kontaktní číslo pro snadnou komunikaci, dokud
neobdržíte kartu s vízem do bankomatu. (jon768266@gmail.com)

S pozdravem
Orlando Moris.

\

 \ /
  Last update: 2022-09-01 13:37    [W:0.022 / U:0.936 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site