lkml.org
[lkml]   [2022]   [Nov]   [7]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
SubjectХОРОШІ НОВИНИ
ХОРОШІ НОВИНИ

Шановний власник електронної пошти/одержувач коштів:

Я послав тобі цього листа місяць тому, але я не чув від тебе, я не
знаю, чи ти його отримав, і тому я знову надіслав його тобі. Перш за
все, я Mrs. Крісталіна Георгієва, директор-розпорядник президента
Міжнародного валютного фонду.

Насправді ми розглянули всі перешкоди та проблеми, пов’язані з вашою
незавершеною транзакцією та вашою нездатністю сплатити комісії за
переказ, які стягуються з вас за наведені вище варіанти переказу,
відвідайте наш сайт для підтвердження 38 ° 53′56 ″ N 77 ° 2 ′39 ″ В

Ми, Рада директорів, Світовий банк і Міжнародний валютний фонд (МВФ)
Вашингтон, округ Колумбія, а також США Міністерство фінансів та деякі
інші відповідні слідчі агенції тут, у Сполучених Штатах Америки,
наказали нашому відділу іноземних платіжних переказів United Bank of
Africa Lome Togo видати вам картку VISA, на яку було завантажено ваш
фонд у розмірі 2 600 000,00 доларів США. додаткові зняття.

У ході нашого розслідування ми виявили, на наш розчарування, що
корумповані службовці банку безпідставно затримали ваш платіж і
намагаються перевести ваші кошти на свої приватні рахунки.

І сьогодні ми повідомляємо, що ваші кошти зараховані УБА Банком на
карту VISA і також готові до доставки.

Тепер зв’яжіться з директором Об’єднаного банку для Африки електронною
поштою нижче, чиє ім’я

Містер. Тоні О. Елумелу.
Електронна пошта: (cfc.ubaatmbank03i@gmail.com)
Whatsapp +22893911736

Надішліть наведену нижче інформацію для доставки кредитної картки VISA
банкомата на вказану вище електронну адресу банку.

(1) Ваше повне ім'я;======
(2) Ваша домашня адреса;=======
(3) Ваша країна;======
(4) Відсканована копія вашого посвідчення;=====
(5) І ваш прямий номер телефону;====
(6) Поштовий індекс;======
(7) Ваша професія;=====
(8) Стать;=======

Робочий час.
понеділок - п'ятниця: з 07:45 до 17:00; Субота 9:00 - 13:00

З повагою,
Пані. Кристаліна Георгієва
(МВФ) Президент.
\

 \ /
  Last update: 2022-11-07 13:39    [W:0.031 / U:1.556 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site