lkml.org
[lkml]   [2022]   [Oct]   [3]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
SubjectATM CARD
Drahý příteli

Jak se dnes máš? Myslím, že od naší poslední komunikace uplynula
dlouhá doba. Každopádně vás znovu kontaktuji ohledně naší předchozí
transakce, která s vámi nebyla úspěšně dokončena. Bylo nešťastné, že
vaše partnerství se mnou nedokázalo dokončit převod fondu. Nevím,
možná kvůli velkému tlaku jste nuceni ztratit zájem o transakci.

V každém případě jsem rád, že vás mohu informovat o mém úspěchu při
převodu fondu ve spolupráci s novým partnerem z Venezuely. Momentálně
jsem ve Venezuele kvůli investici. Nezapomněl jsem však na vaše minulé
snahy a pokusy pomoci mi při převodu fondu, přestože jsme nemohli
dospět ke konkrétnímu závěru. Jako ocenění vaší snahy mi pomáhat jsme
se já a můj nový partner rozhodli, že vám vynahradíme 850 000,00 $,
abyste s námi mohli zažít radost a štěstí.

Nechal jsem vaši kartu s kompenzačním vízem u své sekretářky, aby mi
pomohla ji poslat. Nyní kontaktujte mou sekretářku v Togu, jmenuje se
paní Donald Philip a její e-mail je: < donaldphilip801@gmail.com >.
Řekněte jí, aby vám poslala kartu s vízem do bankomatu v hodnotě 850
000,00 $. V tuto chvíli jsem zde ve Venezuele velmi zaneprázdněn kvůli
investičním projektům, které já a nový partner máme po ruce. Rychle se
spojte s paní Donald Philipovou a řekněte jí, kam vám má poslat
kompenzační vízovou kartu. Kartu vám bez prodlení zašle. Přeji vám
hodně štěstí ve všech vašich snahách.

james williame

\

 \ /
  Last update: 2022-10-03 15:19    [W:0.029 / U:26.428 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site