lkml.org
[lkml]   [2020]   [Sep]   [20]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
SubjectDOBRÉ ZPRÁVY
Můj drahý příjemce,

Jsem si jist, že vám tato pošta přijde jako překvapení, protože jsme se nikdy předtím nesetkali a také byste se ptali, proč jsem se rozhodl vybrat vás mezi četnými uživateli internetu na světě. Vaše e-mailová adresa se objevila v náhodném losování, které provedla podpora charitativního fundraisingu Vodafone Group plc. Nemohu říci, proč jsem si vybral vás, ale nebojte se, protože jsme provedli náhodné losování a byla vybrána vaše e-mailová adresa fond jako příjemce mé (POSLEDNÍ VŮLE), který mě přiměl splnit můj požadavek. Kéž vám všemohoucí Bůh žehná a uvidí vás skrze tuto misi. Přečtěte si prosím pozorně následující zprávu.

Než se posunu dále, dovolte mi, abych vám poskytl něco ze své biografie. Jmenuji se Matka Coris Whent, 74 let, zakladatelka nadace Whent Family Foundation a manželka Late Sir, Gerald Arthur „Gerry“ Whent, zakladatel a bývalý generální ředitel společnosti Vodafone Group plc. Po smrti mého manžela jsem se stal vedoucím jeho investice a teď, když jsem starý a slabý, jsem se rozhodl strávit zbytek svého života se svou rodinou a blízkými, na které jsem během svého obchodního života nikdy neměl čas , ale před smrtí mého manžela jsme měli plán, jak využít poslední dny našeho života k darování poloviny toho, pro co jsme pracovali, do méně privilegovaných a charitativních domovů a druhou polovinu pro sebe, členy rodiny a blízké přátele, a je tak nešťastné, že můj manžel dnes není naživu, aby to udělal se mnou, a já jsem teď velmi slabý a starý, proto jsem se rozhodl udělat tuto filantropickou práci jménem mého zesnulého manžela a já.

V současné době jsem vložil Šek v součtu (PĚT MILIONŮ SPOJENÝCH STÁTŮ DOLARŮ) u ING Groep, aby vám mohl být převeden, co teď musíte udělat, je kontaktovat ING Groep co nejdříve, abyste věděli, kdy vám převede vaše peníze z důvodu data vypršení platnosti. Vložil jsem pouze pomocí vaší E-MAILOVÉ ADRESY a VKLADOVÝ KÓD je (ING_19728493_WFP). Zaplatil jsem za pojistné a poplatek za bankovní převod daru, což ukazuje, že se nejedná o peníze z drog nebo fond určený k sponzorování terorismu ve vaší zemi. Zopakuji ještě jednou, za pojistné a poplatek za bankovní převod šeku neplatíte, protože jsem je již zaplatil.

Je mi líto, že vás informuji, že mě nikdy nebudete mít příležitost poznat, protože jsem právě dokončil úkol, na kterém jsme se s manželem dohodli před jeho náhlou smrtí, a náhodou jste byli příjemcem naší (POSLEDNÍ VŮLE), bez ohledu na to vašeho předchozího finančního stavu, a proto potřebuji, abyste mi udělali laskavost tím, že přijmete naši nabídku, která vás nebude nic stát. PROSÍM, VÁŽE MILÉ, POKUD VÍTE, ŽE NEBUDETE PRACOVAT NA LEPENÍ CHUDÝCH VE VAŠÍ ZEMI, prosím, nekontaktujte mě ani ING Groep, prosím, potřebuji někoho, kdo mi pomůže velkoryse rozdělit tyto peníze chudým.

Laskavě kontaktujte pana Tanate Phutrakula (finančního ředitele ING Groep N.V. a ING Bank) s vašimi úplnými jmény: vaše poštovní adresa; Vaše přímé telefonní číslo; za převod šeku na vás.

Kontaktní osoba: pan Tanate Phutrakul
E-mail: cfo@ing-gb.com
Tel: +44 745 212 0201
Tel: +31 97005032613

Poznámka: Prosím, nechci, abyste mi poděkovali nebo mému manželovi, vše, co od vás potřebuji, je rozumně investovat a někdy udělat něco dobrého pro život někoho jiného, ​​protože to je jediný způsob, jak by tento svět byl lepší komunitou, kdybychom se stali nezištnými vzájemné služby. BŮH TI ŽEHNEJ!

S pozdravem
Paní Coris Whent

\

 \ /
  Last update: 2020-09-21 02:46    [W:0.033 / U:0.440 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site