lkml.org
[lkml]   [2018]   [Jan]   [26]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
SubjectHOPE TO HEAR FROM YOU
Merhaba hayatım,

Tanıştığımıza memnun oldum, adım Bayan Nadege Yann, arkadaş olabilir
miyiz? Sizden haber almak istiyoruz, böylece birbirimizi çok iyi
tanıyoruz, çoğunlukla hayatta meseleleri seviyoruz,

Bu arada, yardımınız için neden aradığımızın başlıca nedeni, bir
miktar para nedeniyle geç babamın Cotonou'daki bankalardan birinde
yatırdığı miktardır (6.250 milyon avro). banka müdürü tarafından,
mülteci statüsünden dolayı fon talebinde bulunmak için yedieminimi
tutacak yabancı bir ortak aramasını tavsiye ettiler. Ve ülkenizdeki
fonun devri ve beyannamesi için bana yardım etmeyi kabul ettiğinizin
onaylanması için gerekli belgeleri size gönderirim. Bana bir yatırımda
yardımcı olacaksınız, ayrıca hizmetlerimin toplam parasının% 40'ını
telafi etmek niyetimdir ve bakiye işyerinizdeki sermayem olsun.

Fonun talep edildiğinde bana ilgi duyuyorsanız, lütfen bana geri
dönün; böylece, fonun yatırıldığı bankanın tüm ayrıntılarını /
irtibatını vereceğim. Dürüst olmak gerekirse, eğitimime devam etmem
için ülkemize gelmeden önce fonun banka hesabınıza aktarılmasını
istiyorum, ayrıca size fotoğraflarımı göndereceğim ve kendim hakkında
daha fazla bilgi veriyorum, e-posta adresim missnadegey@gmail.com.

Yakında senden duymak için bekliyor.
Bayan Nadege Yann

\

 \ /
  Last update: 2018-01-26 13:47    [W:0.020 / U:0.160 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site