lkml.org
[lkml]   [2023]   [Feb]   [21]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
Subjectheb je mijn vorige bericht ontvangen
Beste gebruiker,

Hallo mijn gelukkige vriend, ik ben Charles W. Jackson Jr., de
megawinnaar van $ 344,6 miljoen Mega Millions Jackpot, ik doneer aan 5
willekeurige individuen, als je deze e-mail ontvangt, is je e-mail
geselecteerd na een draaibal. Ik heb het grootste deel van mijn vermogen
verdeeld over een aantal goede doelen en organisaties. Ik heb vrijwillig
besloten om de som van $ 3 miljoen USD aan jou of je organisatie te
doneren als een van de geselecteerde 5, je kunt mijn winst verifiëren
via de onderstaande YouTube-pagina.

BEKIJK MIJ HIER: https://www.youtube.com/watch?v=0MUR8QEIMQI

Deze donatie van $ 3 miljoen USD is gedaan om u in staat te stellen uw
persoonlijke problemen te versterken en genereus de hand te reiken aan
de minst bevoorrechte, verweesde en liefdadigheidsorganisaties in uw
gemeenschap.
Wat voor mij het belangrijkste is, is dat u de gedoneerde fondsen op de
beste manier toewijst die u, uw familie, vrienden ten goede komt en om
de behoeftigen in uw directe gemeenschap te helpen.

DIT IS JE DONATIECODE: DON207152

Stuur uw DONATIECODE zo snel mogelijk naar onderstaand e-mailadres,
zodat we de donatieprocedure snel kunnen afronden.

E-mail contact: charlesjacksonj1@hotmail.com

charlesjackson06@bahnhof.se

Ik hoop u en uw gezin dit jaar gelukkig te maken, ik wens u het beste en
gefeliciteerd.

Groeten,

Charles W.Jackson Jr

\

 \ /
  Last update: 2023-03-27 00:31    [W:0.018 / U:0.456 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site