lkml.org
[lkml]   [2022]   [May]   [12]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
Subject
Pakun oma sõprust ja usun, et võtate mind hea südamega vastu. Mul
paluti teiega ühendust võtta ja uurida, kuidas saaksime üksteist kõige
paremini toetada. Olen pr Kodjovi Hegbor Türgist ja töötan ettevõttes
StandardBNP bank limited Turkey operatsioonide osakonna juhina. Usun,
et see on Jumala tahe, et ma kohtun teiega nüüd. Mul on oluline
ärivestlus, mida tahan teiega jagada ja millest ma usun, et olete
huvitatud, kuna see on seotud teie perekonnanimega ja toob teile
sellest kasu.

2006. aastal avas teie riigi kodanik minu pangas kalendri 36-kuulise
mitteresidendi konto väärtusega 8 400 000 naela. Selle tagatisraha
lepingu kehtivusaeg oli 16. jaanuar 2009. Kahjuks hukkus ta 12. mail
2008 Hiinas Sichuanis surmaga lõppenud maavärinas, mis tappis
ärireisil viibides vähemalt 68 000 inimest.

Minu panga juhtkond pole tema surmast veel kuulnud, teadsin sellest,
sest ta oli minu sõber ja mina tema kontohaldur, kui konto avati enne
minu edutamist. Siiski, härra
ei maininud konto avamisel lähisugulasi/pärijaid ning ta ei olnud
abielus ega tal polnud lapsi. Eelmisel nädalal palus mu panga juhtkond
mul anda juhiseid, mida teha tema rahadega, kui lepingut kavatsetakse
pikendada.

Ma tean, et see juhtub ja seepärast olen otsinud vahendeid olukorra
lahendamiseks, sest kui mu pangadirektorid teavad, et nad on surnud ja
neil pole pärijat, võtavad nad raha isiklikuks tarbeks, mõned aga ei
tea. ei taha, et midagi sellist juhtuks. See oli siis, kui ma nägin
teie perekonnanime, olin õnnelik ja otsin nüüd teie koostööd, et
esitleda teid lähisugulasena/konto pärijana, kuna teil on temaga sama
perekonnanimi ja minu panga peakontor vabastab konto sina. Risk
puudub; tehing tehakse seadusliku lepingu alusel, mis kaitseb teid
õigusrikkumiste eest.

Meil on parem raha välja nõuda, kui lubada pangajuhtidel see võtta,
nad on juba rikkad. Ma ei ole ahne inimene, seega soovitan jagada raha
võrdselt, 50/50% mõlema poole vahel. Minu osa aitab mul alustada oma
äri ja kasutada saadud tulu heategevuseks, mis oli minu unistus.

Palun andke mulle oma mõtted minu ettepaneku kohta, ma vajan selle
tehingu puhul teie abi. Ma olen valinud su mind aitama, mitte minu
enda tegude tõttu, mu kallis, vaid Jumala poolt. Ma tahtsin, et sa
teaksid, et võtsin aega selle sõnumi pärast palvetada, enne kui võtsin
sinuga ühendust, et jagada, avaldage mulle oma arvamust ja palun.
käsitlege seda teavet TÄIESTI SALAJASena. Pärast teie vastuse saamist
ainult minu isikliku e-posti aadressi kaudu msbelinaya892@gmail.com
annab teile tehingu üksikasjad. Ja fondi deposiitsertifikaadi ja fondi
loonud ettevõtte asutamiskirja koopia.
Jumal õnnistagu teie kiiret vastust oodates
Parimate soovidega
Proua Kodjovi Hegbor
msbelinaya892@gmail.com

\

 \ /
  Last update: 2022-05-12 17:59    [W:0.039 / U:0.052 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site