lkml.org
[lkml]   [2022]   [Jan]   [25]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
SubjectGood day!
Proszę o uwagę,

Jak się masz? Mam nadzieję, że jesteś zdrowy i zdrowy? Informuję, że
udało mi się zakończyć transakcję z pomocą nowego partnera z Indii i
teraz środki zostały przelane do Indii na konto bankowe nowego
partnera.

W międzyczasie zdecydowałem się zrekompensować ci sumę 500 000 $
(tylko pięćset tysięcy dolarów amerykańskich) z powodu twoich
wcześniejszych wysiłków, chociaż mnie rozczarowałeś. Niemniej jednak
bardzo się cieszę z pomyślnego zakończenia transakcji bez żadnego
problemu i dlatego postanowiłem zrekompensować Ci kwotę 500 000 $,
abyś podzielił się ze mną radością.

Radzę skontaktować się z moją sekretarką w sprawie karty bankomatowej
o wartości 500 000 $, którą zachowałem dla Ciebie. Skontaktuj się z
nią teraz bez zwłoki.

Imię: Linda Koffi
E-mail: koffilinda785@gmail.com

Uprzejmie potwierdź jej następujące informacje:

Twoje pełne imię:........
Twój adres:..........
Twój kraj:..........
Twój wiek:.........
Twój zawód:..........
Twój numer telefonu komórkowego:..........
Twój paszport lub prawo jazdy:........

Pamiętaj, że jeśli nie prześlesz jej powyższych informacji
kompletnych, nie wyda ci karty bankomatowej, ponieważ musi się
upewnić, że to ty. Poproś ją, aby przesłała Ci całkowitą sumę (500 000
USD) karty bankomatowej, którą dla Ciebie zachowałem.

Z wyrazami szacunku,

Pan Abraham Morrison

\

 \ /
  Last update: 2022-01-25 16:35    [W:0.258 / U:0.012 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site