lkml.org
[lkml]   [2021]   [Dec]   [20]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
Subject
Nech je s vami Všemohúci Pán....
Som VDOVA PO PÁNOM Davidovi HOLLANDOVI, MÁM 59 .ROKOV. Moje meno je
Jozefína HOLLANDOVÁ. Som vydatá za zosnulého pána Davida HOLLANDA,
ktorý pracoval
deväť rokov na francúzskom veľvyslanectve a tu v Lome-Togo v západnej Afrike
predtým, ako zomrel v
rok 2019.

Boli ste vybraní, aby ste dostali finančný dar môjho zosnulého manžela
ktorý financuje 5,7 000 000,00 dolárov (päť miliónov sedemstotisíc
amerických dolárov) na pomoc chudobným a sirotincom prostredníctvom vášho
úprimnú pomoc pred mojou smrťou. Dlhodobo trpím rakovinou
Prsia, zo všetkých indikácií sa môj stav naozaj zhoršuje
a je úplne zrejmé, že by som už ďalej nežil
môjmu lekárovi, pretože rakovina sa dostala do veľmi zlého štádia, že nie
dúfam, že budem opäť živou osobou. Všetko, čo od teba potrebujem, je tvoje
úprimnosť použiť tieto prostriedky na realizáciu tohto projektu tak,
ako chcem a potrebujem
vaše informácie o tom, kam bude moja banka posielať prostriedky,

ako napríklad:
Meno príjemcu: _ Adresa: _ Telefón
číslo: _ Krajina: _

Prosím, neurážajte sa tým, akým spôsobom som k vám prišiel ako a
cudzinec, aby som to urobil, je to jediný spôsob, ako sa k tebe potom dostať
prejdením vašich kontaktov ID. Dám vám kontakty na
breh. Pre legitimitu s poverením, ktoré založí
vy ako môj menovaný príjemca týchto peňazí.

Čakám na tvoju odpoveď.
Od sestry Josephine HOLLAND.

Mali by ste ma kontaktovať prostredníctvom mojej súkromnej e-mailovej adresy:

mrsjosephineoneholland@gmail.com

\

 \ /
  Last update: 2021-12-20 19:42    [W:0.410 / U:0.052 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site