lkml.org
[lkml]   [2020]   [May]   [5]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
From
Date
SubjectDārgais Dieva izredzētais
Dārgais Dieva izredzētais

Es rakstu jums šo vēstuli ar smagām asarām acīs un sirdī ar lielām
bēdām. Mans vārds ir vivian Ouedrago kundze, es esmu no Tunisijas un
sazinājos ar jums no Burkinafaso slimnīcas, es gribu jums to pateikt,
jo es Jums nav citas iespējas kā pateikt, kad mani uzrunāja atvērties
jums, es apprecējos ar Ouedrago Smitu Braunu, kurš deviņus gadus
strādāja ar Tunisijas vēstnieku Burkinafaso, pirms viņš nomira 2005.
gadā. precējies vienpadsmit gadus bez bērna.

Viņš nomira pēc īsas slimības, kas ilga tikai piecas dienas. Kopš viņa
nāves es nolēmu vēlreiz neprecēties. Kad mans mirušais vīrs bija
dzīvs, viņš noguldīja USD 8,5 miljonus (astoņi miljoni pieci simti
tūkstošu dolāru) bankā Ouagadougou galvaspilsētā Burkina Fasoin
rietumāfrikā. Šobrīd šī nauda joprojām atrodas banka. Viņš padarīja šo
naudu pieejamu zelta eksportam no Burkinafaso kalnrūpniecības.

Nesen ārsts man teica, ka vēža problēmas dēļ es neturpināšos septiņus
mēnešus. Tas, kas mani visvairāk traucē, ir mana insulta slimība.
Uzzinājis manu stāvokli, es nolēmu šo naudu nodot jums, lai rūpētos
par mazāk priviliģētajiem cilvēkiem, jūs šo naudu izlietosit tā, kā es
šeit norādīšu. Es vēlos, lai jūs paņemtu 30 procentus no kopējās
naudas personīgai lietošanai. Kamēr 70% naudas tiks novirzīti
labdarības "cilvēkiem uz ielas un palīdzības sniegšanai bērnunamā. Es
uzaugu kā bārenis, un man nav neviena kā manai ģimenei. loceklis,
tikai cenšoties saglabāt Dieva namu. Es to daru, lai Dievs piedotu
mysins un pieņemtu manu dvēseli paradīzē, jo šī slimība mani ir tik
ļoti cietusi.

Tiklīdz es saņemšu jūsu atbildi, es jums norādīšu bankas kontaktu
Burkinafaso, kā arī uzdošu bankas vadītājam jums izsniegt pilnvaras
vēstuli, kas jums apliecinās pašreizējo naudas līdzekļu saņēmēju
bankā, ti, ja jūs nodrošināsit man, ka jūs rīkosities atbilstoši, kā
es šeit norādīju.

No vivian Ouedrago kundzes

\

 \ /
  Last update: 2020-05-05 16:24    [W:0.077 / U:0.420 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site