SubjectFra dr. Alvin Abbott (Business Proposal vennlige svar)
Fra: Dr. Alvin Abbott
Privat Mobil: (+44) 7012961440

Hei venn,

Jeg er Dr. Alvin Abbott manager Regnskap / revisjon av Credit Suisse Bank, One Cabot Square,, England London EC14 4QJ. Jeg kontaktet deg med hensyn til en bedrift forslag som vil være av en enorm fordel to både av oss og de mindre privilegerte de vil også dra nytte av. Å være leder regnskap / revisjon avdeling Greater London Regional kontoret jeg oppdaget en sum av £ 16,500,000.00 GBP (seksten millioner Five Hundred Thousand Great British pund) i en konto Tilhørighet til en av våre utenlandske kunder Late Mr. Moises Saba Masri. Han var en jødisk virksomhet mogul fra Mexico som døde på et helikopter krasj. Mr. Saba var 47 år gammel Bothan Da hans kone, hans eneste sønn Avraham (Albert) og hans datter svigersønn døde i en helikopterstyrt.

Valget av kontakter du vekket fra den geografiske natur hvor du bor særlig på grunn av sensitiviteten av transaksjonen og konfidensialitet her. Nå vår bank har ventet på noen av de pårørende til å komme opp for kravet av arven fond men dessverre alt arbeid metoden har blir annullert. Jeg personlig har vært mislykket i finne slektninger Verken eller noen neste for hver to Mr. Saba. På denne hilsen, jeg søker ditt samtykke til å presentere deg som den neste av slekt / Betalingsmottakers vilje til avdøde, slik at utbyttet av denne kontoen verdsatt til £ 16,5 millioner britiske pund sterling kan bli utbetalt til deg.

Dette vil bli utbetalt eller delt i disse prosenter 60% til meg og 40% til deg. Jeg vil gi deg all nødvendig juridisk informasjon er som kan brukes til å sikkerhetskopiere dette kravet vi er i ferd å forlate. Alt jeg trenger er å laste opp ditt navn til dokumenter og legalisere på den britiske High Court for å bevise at du legitim betalingsmottakeren. Alt jeg trenger nå er din ærlige samarbeid, taushetsplikt og tillit to at vi ser denne transaksjonen gjennom. Jeg kan garantere deg 100% suksess og at denne virksomheten transaksjonen vil bli utført under virkeområde av loven og vil beskytte også deg mot eventuelle brudd på kontrakten.

Vennligst gi meg følgende som vi har 7 virkedager for å kjøre den gjennom:

1. Ditt fulle navn:
2. Telefonnummer:
3. Kontakt Adresse:
4. Alder:
5. Kjønn:
6. Yrke:

Etter å ha gått gjennom en metodisk søk, jeg for bestemte meg for å kontakte deg håper at du vil finne dette interessant Proposal. Vær på bekreftelsessiden av denne meldingen og viser din interesse, vil jeg gi deg mer informasjon er som vi fortsette med banken som bare Tidligere sa jeg.

Ditt samtykke til denne e-post og forretning forslaget vil bli høyt verdsatt.

Ring meg på mottak av denne e-posten for flere diskusjoner.

Med vennlig hilsen,
Dr. Alvin Abbott.

********AVISO LEGAL**********
Este mensaje es privado y confidencial, está dirigido exclusivamente al uso del correo institucional. Si usted ha recibido este mensaje por error, debe abstenerse de distribuirlo, copiarlo o usarlo en cualquier sentido.
\

 \ /
  Last update: 2013-02-07 05:21    [W:0.031 / U:0.976 seconds]
©2003-2020 Jasper Spaans|hosted at Digital Ocean and TransIP|Read the blog|Advertise on this site