lkml.org
[lkml]   [2012]   [Apr]   [15]   [last100]   RSS Feed

Messages in this thread
/
Date
From
SubjectODGOVOR HITNO:

Dobar Dan Poštovani!

Kako ste vi i vaša obitelj? Nadam se da moje pismo vas zadovoljava u svom najboljem raspoloženju danas. Moje ime je Dr. James Cobb, Operacija / regionalni ogranak Generalni direktor Egg Banking Plc Londona. Odlučio sam potražiti Top Secret / povjerljive suradnju s vama u izvršenju transakcija posla ovdje opisanog-u za našu oba obostranu korist. Tijekom godišnjeg banaka revizija, otkrio sam jedan napušten / neostvareno fonda, zbroj od £ 21.500,000 EUR (dvadeset jedan milijun pet stotina tisuća britanska funta) u račun koji pripada jednom od naših inozemnih kupaca (Late David McDowell Brown) Američki od Arlington, Virginia, koji je nažalost izgubio život kao singl s cijelom posadom na dan 1. veljače 2003 preko južnog SAD Space Shuttle Columbia.

Otkrio sam da nije precizirao bilo najbliže rodbine ili će korisniku na njegov račun nakon što prolazi kroz svoje datoteke u našoj banci. Iskreno i namjerno tražiti vaš pristanak da vam predstaviti kao najbliži rođak / Hoće korisnika za pokojnika, tako da je iznos u vrijednosti od 21,5 milijuna funti britanska funta prenijet će se na vas, koji će se dijeliti u ovim postotni omjer: 60% za mene i 40% odnosno vas.

Trebam vašu iskrenu suradnju, povjerenje i najveću tajnosti kako bi se omogućilo nam provesti ovu transakciju uspješno. Uvjeravam vas i obećati da će ova transakcija će se izvršiti pod legitiman aranžman koji će vas zaštititi od bilo kršenja zakona, kako u vašoj zemlji i ovdje u Londonu kao fond se prenosi na naznačeni bankovni račun. Nakon razmatranja i prihvatanja ove ponude, molimo Vas da naprijed me sljedeće informacije odmah na moj privatni e-mail adresu za više povjerljivosti: jamescobb01@live.com

1. Vaše ime i prezime:
2. Vaš puni kontakt adresa:
3. Vaša izravna mobilni telefon broj:
4. Vaša email adresa:

Da biste omogućili mi uploadati svoje podatke u našoj bazi podataka banke, da bi odražavala u sustavu banke mreže koju su pod nazivom najbliži rođak / Hoće korisnika ovog računa, onda ću vas voditi na komunikaciji s bankom za daljnji prijenos ovog fonda za vas .

NAPOMENA: Imamo nekoliko bankovnih dana izvršiti ovu transakciju posao.
Zahvaljujući u očekivanju vašeg hitno odgovor.

Pozdrav,
James Cobb.